نرم افزار طراحی سایت های فلش Flash Website Design v2.0

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

نرم افزار طراحی سایت های فلش Flash Website Design v2.0

  Flash-Website-Design

یکی از انواع سایت ها که معمولا بیشتر برای شرکت ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد ، وب سایت هایی هستند که به صورت فلش طراحی شده اند. وجود طرح های مختلف فلش به همراه کدهای HTML علاوه بر این که جذابیت زیادی دارد بازدهی بهتری را هم به دنبال خواهد داشت. طراحی این گونه سایت ها به شکل های مختلف امکانپذیر است ؛ طراح یک گرافیست حرفه ای باشد که علاوه بر دانستن زیر و بم فلش با کدهای HTML هم آشنایی دارد و یا این که با استفاده از نرم افزارهای خاصی کار طراحی را انجام داد.

یکی از نرم افزارهایی که با داشتن طرح های آماده فراوان کار طراحی یک سایت را به صورت تمام فلش فراهم می کند Flash Website Design نام دارد. ابزاری کامل و غنی از طرح هایی که کمک می کنند تا با ایده برداری از آن ها بهترین سایت را مناسب با هدف مورد نظر طراحی کرد. عدم نیاز به دانستن اسکریپت های استفاده شونده در فلش مهم ترین خصوصیت این نرم افزار محسوب می شود. تنها سلیقه و کمی هم تمرین نیاز است تا هرکاربری بتواند سایت شخصی خود را به صورت کاملا فلش طراحی کند.

Flash Website Design همچنین امکان طراحی انواع تبلیغ ها ، بنرها ، لودینگ های فلش و … را هم امکانپذیر می سازد. جالب است که به گفته شرکت سازنده تنها ۵ دقیقه نیاز است تا یک سایت جذاب با این نرم افزار طراحی و آماده Publish شود. محیط کاربر پسند نرم افزار و وجود ده ها افکت زیبا در موضوعات مختلف دو عامل دیگر موفقیت این نرم افزار خواهند بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Website Design:
- محیط کاربر پسند نرم افزار
- عدم نیاز به دانستن هیچ یک از زبان های برنامه نویسی
- وجود طرح های آماده متعدد در این نرم افزار
- امکان استفاده از انواع افکت ها با موضوعات مختلف
- قابلیت طراحی انواع تبلیغات ، بنرها و لودینگ های فلش
- امکان مدیریت تمامی قسمت های نرم افزار
- طراحی به صورت فلش و  HTML در کنار یکدیگر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد



برچسب‌ها: نرم افزار طراحی سایت های فلش, Flash Website Design, دانلود نرم افزار Flash Website Design, برنامه Flash Website Design, دانلود Flash Website Design, دانلود نرم افزار طراحی سایت, طراحی سایت, طراحی سایت فلش, طراحی قالب سایت, طراحی, قالب وبلاگ, دانلود نرم افزار طراحی پوسته ی سایت, جزیره کامپیوتر,
+ نوشته شده در  یک شنبه 26 خرداد 1392ساعت 12:27  توسط بهمن قرائی مقدم